Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 3.2 դասարանի սովորողներ, ընտանիքի անդամներ
Նպատակը՝ Սովորել, ծանոթանալ կրթահամալիրի ծեսերին, իրականացնել, տարածել, սովորողներին մասնակից դարձնել ծեսերի, ազգային մշակույթի տարածմանը, պահպանմանը:
Ժամկետը՝ Նոյեմբեր
Սեբաստածու օրերին իրականացվող նախագծեր՝
Հարթակում ծնողն է. մոմերի պատրաստում և ձևավորում
Սովորող-սովորեցող մարզական
Փոխանցում եմ մեդիահմտություններ
Արեգակնային համակարգը՝ 3D տարբերակով
Խնդիրները՝
- Մեդիահմտությունների զարգացում
- Բանավոր խոսքի զարգացում
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Հետազոտելու, ուսումնասիրելու կարողությունների զարգացում
Ընթացքը՝
Մայրենի + մեդիահմտություն՝ Սովորողներից յուրաքանչյուրը հարցազրույցի, պատմումի միջոցով պատմում է կրթահամալիրի մասին, հրապարակում իր բլոգում։
Պատումներ
- «Ինչպես դարձա սեբաստացի կամ ինչպես հայտնվեցի կրթահամալիրում»
- «Ինչպիսի են սեբաստացի ուսուցիչները».բնութագրում ենք ծանոթ ուսուցիչներին
- Պատմի՛ր կրթահամալիրի, քո դպրոցի մասին.ինչո՞վ է տարբերվոմ քեզ ծանոթ մյուս դպրոցներից:
- Քո շրջապատոմ կան մարդիկ, ովքեր գիտեն կրթահամալիրի մասին, հարցազրույց վերցրու, եթե չգիտեն , ինքդ պատմի՛ր: Հարցազրույց վերցրու քո ծնողներից, փորձի՛ր համեմատել քո և քո ծնողների դպրոցը, գտնել նմանություններն ու տարբերություները։
Մաթեմատիկա + մեդիահմտություն + խոհանոցային գործունեություն՝հորինում ենք խնդիրներ թթվի բաղադրիչների։ Որքա՞ն արժե կաղամբի, գազարի, բազուկի, լոլիկի 1 կգ-ը, քանի՞ օրում պատրաստ կլինի թթուն, վերածի՛ր ժամի:Ստեղծում ենք խնդրագիրք նկարում ենք և հորինում խնդիրներ, ներկայացնում Power Point ծրագրով։
Ես և շրջակա աշխարհ՝ համացանցից տեղեկություն ենք գտնում աշնանային մրգերի, ծառերի մասին։ Ո՞ր ծառերն են պտուղ տալիս աշնանը, ի՞նչ պայմաներում են աճում։
Մեդիագրագիտություն + բլոգուսուցում՝ նյութերը սովորողները կհրապարակեն իրենց բլոգներում, կսովորեն նոր հմտություններ։ Կստեղծեն պրեզենտացիաներ:
Արդյունքների ամփոփում՝՝