Մասնակիցներ՝ 3.2 դասարանի սովորղներ
Ժամկետը՝ Սեպտեմբեր
Նպատակը՝ Սովորողների ինքնաճանաչման միջոցով նպաստել միջավայրի ադապտացմանը (յուրացմանը), անհրաժեշտ փոխհարաբերությունների (սովորող-սովորողներ, սովորող-ուսուցիչ) հաստատմանը՝ զարգացնելով սովորողների ինքնուրույնությունն ու ինքնասպասարկման հմտությունները: Ինչպես նաև, սովորողների ընտանիքներին ներգրավելով ուսումնական աշխատանքներում՝ դարձնել կրթական ծրագրի պատասխանատու:
Խնդիրները`
- Մեդիահմտությունների, մեդիագործիքների ու համակարգչային ծրագրերի կիրառում.
- Բանավոր ու գրավոր խոսքի զարգացում.
- Անհաժեշտ ինֆորմացիա հավաքելու հմտությունների ձևավորում ու զարգացում.
- Հարցեր տալու (մշակելու) ու հարցազրույց վարելու հմտությունների ձևավորում ու զարգացում.
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում.
- Հաղորդակցական հմտությունների զարգացում.
- Համագործակցային հմտությունների զարգացում.
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ
գրական ստեղծագործությունների ցանկ
3-րդ դասարան
- Սովորողների ինքնապատումներ
- Հովհաննես Թումանյան «Թռչունի մտածմունքը»
- Շաշ հյուրը (հայ ժողովրդական հեքիաթ)
- Խմած մկան պայմանը (հայ ժողովրդական հեքիաթ)
- Էշի ձուն (հայ ժողովրդական հեքիաթ)
- Անունների ծագման պատություն (հանրագիտարան, որոնողական կայքեր)
- երաժշտական (պարային)ստեղծագործությունների ցանկ
- Կրթահամալիրի հիմն՝ Անդաստան
- Արև, արև, ե՛կ, ե՛կ
- Արև, արև, դուրս արի
- Խնոցի
- Կաքավի երգը
- Խորոզ
- Եթե դուր է գալիս…
- Գյոնդ (Գյովնդ)
- Թամզարա
- Ծաղկաձորի
- Էջմիածնի
- այլ (ուսումնական ֆիլմ, մուլտֆիլմ, տեսանյութ, տեսադաս…)
- Ազգային, բակային խաղեր
- Հիմնականթեմաները՝
- Ես
- Նախագծի արդյունքում՝ աշխատանքները հրապարակվում են բլոգում՝
- Ես/իմ դիմանկարը
- Իմ հանգիստը
- Իմ տունը
- Իմ ընկերը