Պարուսուցումը՝ որպես «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի բաղկացուցիչ

Մխիթար Սեբաստացի կրթահմալիրում Իմացումի հրճվանք ծրագրի կարևոր բաղկացուցիչն է ազգային երգի և պարի ուսուցումը։ 2.2 դասարանի սովորողները մեծ ոգևորությամբ են մասնակցում նոր պարերի ուսուցմանը։ Ուսուցանվող պարերի ընտրությունը կատարում ենք սովորողների հետ միասին՝ երաժշտության մասնագետ Մարիամ Մնացականյանի օգնությամբ։

Վերջին շրջանում օգնության են գալիս նաև Լաերտ Գրիգորյանի հետ պարի պարապմունքները։ Չնայած որ պարապմունքներին անդրադառնում ենք հիմնականում մեզ ծաոթ պարերի, սակայն ավելի գրագետ ենք սովորում, մասնագիտական մոտեցմամբ օգնություն ենք ստանում նաև Լաերտը կիսվում է իր փորձով՝ ինչպես տրվող նյութը ավելի հեշտ և ընկալելի մատուցել կրտսեր դպրոցի սովորողներին։ Սովորողները տիրապետում են ծրագրային մի շարք պարերի, դրանցից օրինակ՝ «Էջմիածին», «Ապարանի գյովնդ», «Թամզարա, Բուլուլ», «Խամխամա», «Փափուրի»։ Որպես սովորողների նախաձեռնություն՝ կարող եմ նշել «Գյովնդ և Վերվերի» պարերի ուսուցումը, երբ սովորողներն իրենք են ընտրել համացանցից և առաջարկել սովորել պարերը։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s