Դդմատոն

Մասնակիցներ՝ 2.3 դասարանի սովորողներ

Ժամանակացույց՝ Հունվարի 25-31

Նախագծի նպատակը

  •  Դդմի մասին  նոր տեղեկությունների ձեռք բերում
  • Ղափամայի ծեսի նախապատրաստում, մասնակցություն

Լեզվագործունեություն

  • Դդմի մասին հեքիաթների, հանելուկների, շուտասելուկների հորինում

Մաթեմատիկական

Խոհանոցային գործունեություն

Դդմային կերակրատեսակների`աղցան, ղափամայի պատրաստում

Տեխնոլոգիական + մաթեմատիկական

  • Դդմատիկնիկի պատրաստում

Հորինել դդմային խնդիրներ և Paint նկարչական ծրագրով նկարել խնդիրը

Մարմնաշարժողական գործունեություն

Խաղ-«դդմագլոր»

Սովորողները դդումները գլորում են, հետո փորձում հաշվել, թե քանի ոտնաչափ է իրենց գլորած դդումի ճանապարհը:

Երաժշտություն

  • Ղափամայի ծիսական երգեր
  • Ազգային պարերի ուսուցում

Ընտանեկան նախագծեր

  • մայրիկի, տատիկի հետ դդմային կերակրատեսակների պատրաստում
  • Ընտանեկան դպրոցներում տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով դդմի, դդմազգիների օգտակար հակտությունների մասին տեղեկություն

 Արդյունքում՝

  • Դդմային կերակրատեսակներ
  • Դդմային կերպարներով ֆոտոշարքեր
  • Գործունեության մասին պատմող ֆիլմեր

Ամփոփում՝

Դդմային խնդիրներ

Մարզական, դդմախաղեր՝ սովորող-սովորեցնող նախագծով

Դդմի մասին տեղեկություններ

Դդմային հորինուկներ

Դդմատոն

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s