Խնկոյանական օրեր

Մասնակիցներ ՝ 2.2  դասարանի սովորողներ, ընտանիքի անդամներ

Նպատակը՝ խնկոյանակն օրեր ուսումնական նախագծի իրականացում, խնկոյանական ընթերցանության կազմակերպում:

Խնդիրները

  • Ստեղծագործական երևակայության, բանավոր խոսքի, տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական, բնագիտական,  հմտությունների զարգացում։
  • Բառապաշարի հարստացում, բառարանից օգտվելու կարողւթյան ձևավորում
  • Խնկոյանական նոր ստեղծագործությունների ուսումնասիրում
  • պատկերացում առակի, նշանության մասին:

Նկարագրությունը՝ Սովորողները կարդում են խնկոյանական ստեղծագործությունները, ծանոթանուկ կերպարներին, հասկանում ստեղծագործությունների ասելիքը:

Մեդիագրագիտություն՝ Նկարում են Paint  նկարչական ծրագրովկերպարնեին, պատասխանում են հարցերին, փորձում են իրենց պատկերացնել իրենց կերպարների փոխարեն, պատասխանում են հարցերին: Առանձնացնում են իրենց սիրելի խնկոյանական կերպարներին:

Ես և շրջակա աշխարհ՝ Խնկոյանի ստեղծագործություններում մեզ հանդիպող կենդանիների, միջատների մասին, համացանցից գտնում ենք հետաքրքիր փաստեր, մուտքագրում ենք, նկարում Paint ծրագով:

Տեխնոլոգիա + մայրենի՝յուրաքանրչուր ստեղծագործություն ներկայացնում ենք մեր նախընտրած տարբերակով՝ նկարելով, քանդակելով:

Արդյունքների ամփոփում

Ընթերցումներ՝

Աբրահամյան Սաթենիկ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s