«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Հարավային դպրոց
Մելքոնյան Անահիտ և ընկերներ
Ամառային ճամբար. մայիսի 31-ից հունիսի 11-ը
Ամառային ճամբարին մասնակցությունը բաց է, կարող են մասնակցել նաև տարատարիք սովորողներ հանրապետության այլ դպրոցներից, արտերկրից: Բովանդակություն«Պաշտպանված երեխա». «Ամառային պարտեզ» նախագծի մեկնարկ
Ամառային ստուգատեսների նախապատրաստում
Ուսումնահայրենագիտական ճամփորդություններ
Մարզական մրցաշարեր, լող, հեծանիվ, վազք
Ընթերցողական նախագծեր
Ուսումնական նախագծեր կրտսեր դպրոցների սովորողների հետ
Ճամբարային միասնական տոնախմբություններ
Հունիսի 1«Պաշտպանված երեխա» ,
Հունիսի 5 Երկրի օր
Մայիսի 31-հունիսի 11-ը
Ճամբարի առաջին շաբաթ՝ 31.05-04.06
Oր առաջին
- Առավոտյան տոնական ընդհանուր պարապմունք
- Օտար լեզուներ /անգլերեն, ռուսերեն/
- Ընթերցողական նախագիծ
- Նախաճաշ
- Լող
- Հեծանիվ, շախմատ,ազգային խաղեր
- Կառուցողական խաղեր՝ լեգո, կոնստրուգներ
Օր երկրորդ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Այց ուսումնական Ագարական
- Նախաճաշ
- Լող, լողափնյա խաղեր
- Տարածքի մաքրում
- Օրվա լուսաբանում.
Օր երրորդ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Բակային խաղեր
- Նախաճաշ
- Լող
- Ուրախ օտար լեզու
- Օրվա լուսաբանում.
Օր չորրորդ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Այց Վիգեն Ավետիսի քանդակի դպրոց
- Նախաճաշ
- Լող
- Ուրախ օտար լեզու
- Օրվա լուսաբանում.
Ճամբարի երկրորդ շաբաթ 7.06-11.06
Օր առաջին
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Ուրախ օտար լեզու
- Նախաճաշ
- Լող
- «Սասունցի Դավիթ» մուլտֆիլմի միասնական դիտում երկրորդ դասարանի սովորողների հետ, քննարկում
- Բակային ընթերցանություն
Օր երկրորդ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Շախմատ
- Նախաճաշ
- Լող
- Ազգային պարի ուսուցում
- Բակային ընթերցանություն
Օր երրորդ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Ազգային խաղեր
- նախաճաշ
- Լողափնյա խաղեր
- Տրամաբանական խաղեր
Օր չորրորդ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Ճամփորդություն դեպի Բուսաբանական այգի
Անհրաժեշտ իրերի ցանկ՝
- Արևային գլխարկ
- Մարզահագուստ
- Մարզակոշիկ
- Ջրի շիշ․ անհատական օգտագործման համար
- Ուսապարկ, խուրջին
- Նոթբուք, պլանշետ
- Ձայնագրիչ
Օր հինգերորդ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Նախաճաշ
- Լող
- Մեդիանկարչություն
- Ամառային արձակուրդի ընթերցանության նյութերի, առաջադրանքների քննարկում