Մայիսյան 16-րդ հավաք

Մայիսյան 16-րդ հավաք

Մասնակիցներ՝ 1.2 դասարանի սովորողներ, ծնողներ

Նախագծի նպատակը՝ ուսումնական տարվա ընթացքում ցուցաբերած կարողությունների և հմտությունների ցուցադրում:

Վարպետության դասեր՝ վարում են ծնողները

Ճամփորդություններ՝

Կրթական փոխանակումներով դեպի Ծաղկունք

Բարձունքի հաղթահարում

Ընթերցանություն+մեդիագրագիտություն

«Իմ հորինուկը»  ընտանեկան նախագիծ: Սովորողները ընտանեկան դպրոցներում ընթերցում են իրենց՝ տարվա ընթացքում գրած ամենասիրելի հորինուկները, նկարում են paint ծրագրով, արդյունքում ունենում ենք «Իմ հորինուկները» ռադիոնյութերի փաթեթ :

«Իմ մեդիաայբենարանը» նախագծի ամփոփում և ներկայացում

Ես և շրջակա աշխարհ+ մեդիագրագիտություն

Սովորողները տեսանյութով ներկայանում են՝ անուն ազգանուն, հայրանուն,

  • ինչպես են օգտվում օրացույցից,
  • ներկայացնում են աշխատանքը paint ծրագրով․ նկարում են տվյալ օրվա եղանակը, գրում , թե տարվա ո՞ր եղանակն ու ամիսն է, նկարագրել տվյալ եղանակին բնորոշ բնության երևույթները
  • Աշխատանքը word-ով: Սովորողները հորինում են խնդիր, մուտքագրում, ապա նկարում Paint  նկարչական ծրագրով, պահպանում, կցում Paint  նկարչական ծրագրով նկարաված նկարը խնդրին։
  • Ամփոփում ենք <Իմ թաղարը նախագիծը>>

Մարզական մայիս

  • Խաղում ենք , մարզվում ենք ինքնագլորներով։ Ինքնագլորներով այց դեպի Արևմտյան դպրոցի փակ լողավազան։
  • Մարմնամարզական վարժություններ՝ մարզում ենք մարմնի բոլոր մասերը:
  • Գլուխկոնծի՝ առաջ, ետ:
  • Պտտել օղակ՝  և գրանցել պտույտների թիվը
  • Ցատկել պարանով
  • թռչել 50 սմ արգելքի վրայով
  • Քայլք նստարանի վրայով:
  • Սողալով ձգվում են նստարանի վրա:

Հեծանվավարություն

Բակում վարում ենք հեծանիվ ՝ հաղթահարելով խոչընդոտները:

Մաթեմատիկա+խաղ

Խնդիրհորինուկներ- Սովորողներից յուրաքանչյուրը հորինում է խնդիր իր ընկերոջ համար, միասին քննարկում ենք, լուծում:

«Թզուկ-հսկա» խաղը խաղում ենք կենտ-զույգ փոփոխված բառերով։ Զույգ թվերի ժամանակ նստում ենք, կենտի ժամանակ կանգնում,նույն սկզբունքով խաղում ենք երկնիշ և միանիշ թվերի հետ։

Խաղում ենք «61»: Բաժանվում ենք երկու հոգանոց խմբերի: Առաջին խաղացողը երեքից ոչ մեծ մի բնական թիվ է ասում, երկրորդը ասված թվին գումարում է երեքից ոչ մեծ բնական թիվ և այսպես՝ հերթականությամբ՝ յուրաքանչյուր  սովորող ստացված գումարին գումարում է երեքից ոչ մեծ բնական թիվ: Հաղթում է նա, ով առաջինն է ասում 61:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s