Բարձունքի նվաճման նախագիծ

Օրը՝  28.05.2021թ, ժամը՝ 10։00-16։00
Նախագծի մասնակիցները՝ 1.2 դասարանի սովորողներ
Պատասխանատու՝ Մելքոնյան Անահիտ
Օգնական՝ 
Զվարթ Ամբրոյան
Երթուղի՝ Երևան- Փարաքար-Զվարթնոց-Վաղարշապատ-Օշական- Աշտարակի ջրաղաց-Երևան

Նպատակը՝  Հայրենաճանաչություն, բարձունքի նվաճում: Ճամփորդական գիտելիքների, հմտությունների, կարողությունների՝ չուշանալու, չտրտնջալու, նպատակին հասնելու, միասին քայլելու, ընկերոջը օգնելու, տեղանքը մաքուր պահելու, հմտությունների ամրապնդում։

Խնդիրներ՝

Համացանցից տեղեկություններ ենք դուրս բերում ճամփորդության տեղանքի մասին։ Նախապես համացանցից ծանոթանում ենք օրվա եղանակին։ Սովորում, ամրապնդում ենք նշված երգերը, վերհիշում ենք ճամփորդին անհրաժեշտ իրեր։

Նախապատրաստական աշխատանք՝

Սովորողները պատրաստում են տեսանյութեր՝ ինչպե՞ս եմ պատրաստվում ճամփորդությանը ի՞նչ կա իմ ճամփորդական ուսապարկում։

ԸՆթացքը՝

Հարավային դպրոցից դուրս ենք գալիս 10։00-ին։ Լինում ենք՝ Հայոց այբուբենի հուշակոթողում, երրկրորդ կանգառը՝  Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի, տեղում կատարում ենք հոգևոր երգեր՝ ենք ՝, «Առավոտ լուսո», «Այբ, բեն, գիմ», «Հայր Մեր» երգերը։ Շրջում ենք տառերի պուրակով, գտնում մեր անվան առաջին տառը, ֆոտո պլեների իրականցում պուրակում։ Շարունակում ենք
 Դիդի Կոնդի բարձունքի նվաճումով։ Այց Աշտարակի ջրաղաց, նախաճաշ գետի ափին, ռոդարիական   խաղերի կազմակերպում:

Անհրաժեշտ պարագաներ ուսապարկում

  • Հարմար, սպորտային հագուստ, արևապաշտպան գլխարկ
  • Բրդուճներ
  • Թաց և չոր անձեռոցիկներ
  • Ջուր
  • Մեդիագործիքներ՝ հեռախոս կամ ֆոտոխցիկ
  • Աղբի տոպրակ, մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցներ
  • Հեռադիտակ

Ճամփորդ-ճամբարականը

Հագնում է հարմար, սպորտային հագուստ, կոշիկ և դնում արևապաշտպան գլխարկ

ջերմաչափվում է
պահպանում է հակահամաճարակային բոլոր նորմերը
չի ուշանում
չի տրտնջում
չի հոգնում
չի խուսափում դժվարություններից
օգնում է ընկերոջը
մաքուր է պահում շրջապատը
ակտիվ է, նախաձեռնող ու կարգապահ
լուսաբանում է, պատմում, ներկայացնում
իր հետ չի բերում գազավորված ըմպելիք, չիփսեր

Ճամփորդի երաժշտական ուղեցույց․ Երաժշտության լաբորատորիա

Ինչպես պաշտպանվել օձերից․ Անժելա Բլեյան, Հասմիկ Ուզունյան

Առողջագետի արկղիկ․ Քրիստինե Սահակյանց

Ընթերցանության փաթեթ.

Արդյունքում՝

  • սովորողները կպատմեն օրվա մասին /տեսանյութ/
  • կլուսանկարեն դուր եկած տեսարանները

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s