Թումանյանական օրեր

Մասնակիցներ՝ 1.2 դասարանի սովորողներ

Ժամկետը՝  Փետրվարի 1-ից մարտի

Նպատակը՝ Թումանայանի ստեղծագործությունների ուսումնասիրում, ընթերցում, տարածում:

Խնդիրները՝

  • Բանավոր խոսքի զարգացում:
  • Թումանյանի ստեղծագործությունների բերանացի յուրացում:
  • Նոր ստեղծագործությունների ուսումնասիրում, յուրացում, անդրադարձ նախորդ ստեղծագործություններին:
  • Ստեղծագործությունների մեկնաբանում, ներկայացում:
  • Տեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորում:
  • Մեդիահմտությունների ձևավորում:

Նախագծի նկարագրությունը՝  Թումանյանական ընթերցումներ, ստեղծագործությունների մեդիափաթեթի կազմում, հրապարակում: Ստեղծագործությունը յուրացնելուց հետո ստեղծում ենք մեդիափաթեթ՝ նկարում ենք paint նկարչական ծրագրով, պատրաստում ռադինյութեր: Իրականացնում ենք ուսումնական ճամփորդություն  Հենրիկ Մալյանի թատրոն՝ «Թումանյանի հեքիաթները» ներկայացումը դիտելու:

Գործողությունների ընթացքը

Մայրենի +մեդիատեխնոլոգիա —Նյութերը ձեռք են բերում համացանցից, հանրագիտարաններից, էլեկտրոնային  գրականությունից:

Խմբային աշխատանք — Սովորողները բաժանվում են պայմանական խմբերի ։ Ընթերցում են Թումանյանի ստեղծագործություններից մեկը ։Այդ ստեղծագործությունը բաժանում ենք հատվածների ։ Ամեն խումբ paint ծրագրով նկարում է այդ հատվածը։ Հետո դերերով կարդում են։ Քննարկելիս մի խումը մեղադրում է բացասական հերոսներին, մյուսը ՝ փորձում է արդարացնել ։ Ամեն խումբ ձայնագրում է ստեղծագործության իրեն բաժին հասած հատվածը, պատրաստում ենք աուդիոհեքիաթներ: Այս մեթոդով ստեղծվում է թումանյանական ստեղծագործությունների աուդիոփաթեթ ։

Տեխնոլգիական աշխատանքներ — Թափոններով, կավով, պլաստիլինով ստեղծում ենք թումանյանական հերոսներին և ներկայացման մեջ օգտագործում:

Ընտանեկան նախագծեր — Թումանյան կարդում ենք ընտանիքում ՝ ներառելով ընտանիքի բոլոր անդամներին, ընտրում որևէ ստեղծագործություն ներկայացնում մեդիանյութերի տեսքով՝ ընտանիքի անդամների հետ ստեղծելով ֆիլմ, ձայնագրությամբ կամ միասին իրականացնել բեմադրություն՝ տիկնիկային, ստվերային կամ ընտանիքով:

Ռոդարիական հնարքների կիրառում —Թումանյանի ստեղծագործություններից  վերցնում ենք   հատվածներ և  այնպես դասավորում, որ ստացվի անսովոր, զարմանալի մի պատմություն:

  • Ի՞նչ կլիներ, եթե …
  • Հեքիաթներիկ շիլափլավ
  • Ստեղծագործական երևակայության  երկանդամություն.

Ընթերցվող նյութերի ցանկը՝

«Քամին», «Էս էն է», «Շունը», «Կանաչ ախպեր», «Ամպն ու սարը», «Լուսաբացին», «Առաջին ձյուն», «Մարտ», «Ծիտիկի օրորքը»,«Փիսոն»,  «Ճամփորդներ», «Անհաղթ աքլորը», «Ծիտը», «Երկինքը փուլ է գալիս», «Սուտասանը», «Բարեկենդանը», «Անխելք մարդը»։

Արդյունքների ամփոփում՝

Թումանյանական ընթերցումներ

Թումանյանն ընտանիքում

Թումանյանական բանաստեղծությունների ֆլեշմոբ

Ճամփորդություն դեպի Թումանյանական աշխարհ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s