2019- 2020 ուսումնական տարվա ընթացքում մասնակցել եմ կրթահամալիրում անցկացվող ֆլեշմոբերի կազմման աշխատանքներին։ Ֆլեշմոբերի կազմումը կարելի է դիտարկել որպես ինքնակրթության մի տեսակ։ Դասավանդողները կազմում են հետաքրքիր, թեմատիկ հարցեր ու առաջադրանքներ սովորողների համար, զարգանում են աշխատողների ստեղծագործական, խմբային աշխատանքի հմտությունները։ Մինչև հարցերի կազմումը, մանկավարժական աշխատողները ուսումնասիրում են նախկինում կազմած առաջադրանքները։ Կարևոր կետ եմ համարում նաև մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումների քննարկում։ Դասավանդողը ներկայացնում է, թե ինչպես կլուծի նախապես ընտրված խնդիրը դասարանում։ Ֆլեշմոբերի կազմումը և քննարկումը ընտանեկան դպրոցների հետ ավելի ուժեղ է դարձնում դասավանդող- ընանեկան դպրոց կապը։ Ֆլեշմոբերի կազմակերպման նոր առաջարկություններ չունեմ։