Տրամաբանական խնդիրներ տանը

Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 3.2 դասարանի՝ ընտրովի մաթեմատիկա խմբի սովորողներ

Տևողությունը՝ ապրիլի ամիս

Նպատակը՝  իրական աշխարհի երևույթները մաթեմատիկորեն հետազոտելու ունակության դաստիարակումը,  հնարավորություն տալու  երեխաներին բացահայտելու իրենց,  զարգացնել  սովորողների  ստեղծագործական   ընդունակությունները,  տրամաբանական մտածողությունը, խորացնել գիտելիքները, որոնք  նրանք ստացել են դասերի ժամանակ,   սովորեցնել ստեղծագործաբար մոտենալ յուրաքանչյուր խնդրի լուծմանը, կարողանալ  տրամաբանական  դատողություններ կատարել, ինքնուրույն մտածել,  զարգացնել մտածողության ընդհանուր կուլտուրա, որպեսզի նրանք կարողանան  արտահայտել իրենց մտքերը, կարողանան  առանձնացնել խնդիրների էական հատկանիշները, վերլուծել, ընդհանրացնել, առաջ քաշել վարկածներ, սովորեն հարցեր տալ:

Ընթացքը՝ Սովորողներն ընտանիքի անդամների հետ փորձում են լուրել խնդիրները, քննարկում, տեսագրում, արդյուքը տեղադրում անհատական բլոգներում։

yntrovi1111-2

Ամփոփում՝ Գաբոյան Աստղիկ

Մնացականյան Արեն

Վարդանյան Ալեք

Համբարձումյան ԱՆի

Նազարյան Ռոբերտ

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s