«Ղ.Աղայան+Ռոդարի» նախագիծ

Ժամանակահատվածը՝ մարտի 4-ից ապրիլի 20-ը

Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակն ու խնդիրները

Խրախուսել ընթերցանությունը, զարգացնել երևակայությունը, տրամաբանությունը, հիշողությունը, ճանաչել ստեղծագործության հերոսներին, տալ նրանց կերպարների` բարու և չարի բնութագիրը, զարգացնել տրամաբանությունը, ձևավորել սեփական մտքերը, կարծիքը արտահայտելու կարողություն, զարգացնել հաղորդակցական կարողությունները

Նախագծի մեկնարկը սկսում ենք  հեքիաթների ուսումնասիրությամբ` կարդում ենք, քննարկում, վերլուծում: Առանձնացնում ենք բարու և չարի կերպարների բնութագրերը: Հեեքիաթները ներկայացնում ենք դերերով` նախապես արված դերաբաշխումով:

Ռոդարիական  հնարքներ.

  • Ի՞նչ կլիներ, եթե …
  • Հեքիաթների աղավաղում
  • Շուռ տված հեքիաթներ
  • Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
  • Հեքիաթների շիլափլավ /Ռոդարի+Աղայան/
  • Ռոդարիական հնարներով անսովոր պատմություններ

Ուսումնական նյութեր

Ղազարոս Աղայանի մանկական ստեղծագործություններ

Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործություններ

Ջանի Ռոդարի Ստեղծագործական երևակայության քերականություն

Ամփոփում։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s